Els passats dies 13 i 14 de juliol, disset treballadors de deu agències de viatges i esdeveniments de Catalunya van gaudir d’una experiència fam trip a la natura. Van visitar la Vall de Núria, on van conèixer les instal·lacions i van seguir un original programa d’activitats, tant de team building com d’oci.
Aquest fam trip, organitzat pel departament de vendes del Grup FGC amb col·laboració de Sensaciones a La Carta, Sagalés i Polar-Trek, els va donar l’oportunitat de conèixer les novetats i les noves destinacions del panorama, ja que es tracta d’un sector sempre en innovació. A part de les agències que hi van anar s’ha fet molta difusió del Fam Trip entre moltes agències del sector MICE i a la Fira EVENTO DAYS, que per qüestions dagenda no va poder assistir-hi.
La tendència del sector MICE és buscar noves destinacions diferents amb contacte amb el medi natural i que siguin indrets sostenibles, per la qual cosa Vall de Núria es presentava així com un indret perfecte per a que les empreses, el 80 o 90 % de les quals opten per realitzar les seves reunions i sortides de treball a la ciutat, valoressin altres opcions per realitzar les seves escapades.
L’ opinió generalitzada dels participants va ser molt bona, integrant-se molt bé amb el personal de Vall de Núria, el qual va realitzar una feina perfecta, i coordinant-se de forma brillant entre elles.
Finalment, s’ha de destacar que només tres dies després de la celebració de l’activitat, una de les agències participants va mostrar el seu interès a dur a terme una d’aquestes escapades per la seva empresa.